Rihanna lanceert lingerielijn voor Breast Cancer Awareness Month
2 oktober 2019
We kennen Rihanna natuurlijk allemaal van haar super bekende hits: Diamonds, Only Girl, Umbrella… ga zo maar door. Maar we kennen haar ook door haar eigen beautymerk, Fenty Beauty dat laatst ook uitbreidde naar mode. En nu lanceert Rihanna, speciaal voor de maand die in het teken staat van borstkanker, een nieuwe lingerielijn!
More awareness
Met haar nieuwe lingerielijn wil RiRi meer aandacht krijgen voor borstkanker. De marketing campagne is gericht op vier vrouwen met borstkanker: Stephanie Seban, Bianca Muniz, Johanna De La Cruz en Nalie Agustin. Zij vertellen hun inspirerende verhaal in een video die samengaat met de lancering van de lingerielijn. De collectie heet Savage x Thrivers en vertegenwoordigd jonge vrouwen van alle leeftijden die te maken hebben met kanker.
In de collectie valt één kleur duidelijk op: roze. De kleur ter ere van borstkankermaand.
Goed doel
Rihanna wil niet alleen meer awareness creëren door het lanceren van deze collectie. Ook gaat een deel van de opbrengst naar de Clara Lionel Foundation. De Clara Lionel Foundation doet onderzoek naar borstkanker bij jonge patiënten. Extra reden om een setje aan te schaffen dus!
Alle items van deze nieuwe collectie zijn verkrijgbaar via de Savage X Fenty webshop.
‘Savage x Fenty was created for the female gaze, not the male gaze.’
Wat vind jij van deze collectie? Laat het ons weten op Instagram @cosmogirl_nl.
LEES OOK:
- Selene Gomez ontwerpt swimwear voor mensen met littekens
- Heeft Noah Centineo een vriendin?!
- Cardi B open over seksuele intimidatie
Beeld: Instagram @badgalriri