Het kan je niet ontgaan zijn dat alle celebs dit weekend losgingen op Coachella. Maar heb je ook gezien wat Gigi Hadid op het wereldberoemde festival bekendmaakte? Komt-ie (hou je vast): dat H&M dit jaar gaat samenwerken met Moschino! YASSS!

Humor en kleur

Jeremy Scott, de creative director van Moschino, belooft dat plezier, kleuren en tekenfilms centraal komen te staan in de collectie. ‘Net als mijn collecties zal deze lijn een mix zijn van humor en haute couture’, verklapt hij alvast in het officiële persbericht.

Dat betekent dus high fashion met een grappige twist voor een betaalbare prijs.

Selfies maken

De ontwerper wil ‘alle cool kids die zich de originele Moschino-stuks niet kunnen veroorloven’ in de betaalbare ontwerpen zien. ‘Ik wil de items zien opduiken van Japan tot in Zuid-Afrika. Ik wil dat mensen erin uitgaan, plezier maken, de liefde van hun leven ontmoeten, zich de koning of koningin van de wereld voelen en miljoenen selfies maken.’ Challenge accepted, Jeremy.

De lijn is vanaf 8 november wereldwijd te koop. Zowel online als in geselecteerde winkels.

@hm @moschino @itsjeremyscott #hmoschino Moschino TV coming soon!! #moschino

A post shared by Moschino (@moschino) on