Raise your hand als je naar cafeïne grijpt om een lange dag door te komen. Does the job, maar er zijn veel meer (en betere) manieren om je energy levels te boosten. Probeer deze (all natural) tricks!

Eet een appel

Appels zitten bomvol natuurlijke suikers (glucose), dus basically geven ze je een sugar rush. Maar in tegenstelling tot de sugar rush die je krijgt van minder gezonde suikerbommen, zoals snoep en chocolade, is er bij een appel geen crash involved. Fijn.

Drink een glas ijswater

Zelfs het kleinste beetje uitdroging kan zorgen dat je je extra moe voelt. Koud water drinken is een supergoede manier om je lichaam op te peppen. Enne, water drinken is goed voor je lichaam, huid en energielevels in general.

Benieuwd hoe je je weerstand kan verhogen? Check het hier!

Gooi een plens water in je gezicht

Gevoelige delen van je lichaam (zoals je gezicht) verrassen met een plens koud water, zorgt voor een instant boost. Why? Omdat je hele lichaam een schrikreactie krijgt. Een koude douche nemen is het effectiefst, maar, eh, huilen. Dus een splash doet ook al genoeg.

Ga hardlopen

Een hardloopsessie doet wonderen voor je energy levels (dat je tijdens het rennen met je tong op je knieen loopt, hoort er helaas bij, moet je even doorheen). Als je sport, komt er een feel good hormoon los: endorfine. Daardoor krijg je een happy boost.

Deze leuke home work-outs moet je proberen!

Drink sinaasappelsap

In een doorschijnend glas. Hierdoor krijg je niet alleen tons of natural sugars binnen (waar we het bij appels al over hadden), maar de kleur oranje werkt volgens wetenschappers ook opbeurend en stimulerend. Double wins.

Benieuwd naar nog meer tips? Lees dan het hele artikel in de nieuwe CG!

LEES OOK:

Beeld: Gettyimages