Veelgestelde vragen

Abonnement

Hoe kan ik een abonnement afsluiten?

Bekijk alle aanbiedingen en sluit eenvoudig via het formulier een abonnement af of bel naar de klantenservice via 088 - 49 49 104 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.30 uur).

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Je kunt via automatische incasso of iDeal jouw abonnement bij ons afsluiten. Bij betaling via automatische incasso wordt het abonnementsgeld automatisch geïncasseerd voorafgaand aan de nieuwe abonnementsperiode.

Wanneer ontvang ik mijn eerste tijdschrift?

Als je een abonnement bestelt, ontvang je een bevestigingsmail waarin de leverdatum van het eerste nummer staat.

Wanneer ontvang ik mijn welkomstgeschenk?

Je ontvangt jouw cadeau circa 5 werkdagen na ontvangst van het abonnementsgeld. Acties met welkomstgeschenken zijn altijd zolang de voorraad strekt. Indien het gekozen geschenk niet meer voorradig is en/of niet meer leverbaar is, krijg je een alternatief aangeboden of kun je kiezen voor de aangeboden prijskorting.

Ik woon in het buitenland. Kan ik me dan ook abonneren op CosmoGIRL!?

Vul het contactformulier in of bel met de klantenservice via 088 - 49 49 105 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.30 uur) om de mogelijkheden te bespreken.

Ik heb een bezorgklacht, waar kan ik hiermee terecht?

Het is echt heel vervelend als CosmoGIRL! niet (op tijd) wordt bezorgd. Daarom willen we het heel graag weten als je een klacht hebt over de bezorging. Heb je een klacht? Vul dan het formulier in of bel naar de klantenservice via 088 - 49 49 105 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.30 uur).

Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?

Laat via het adreswijzigingsformulier je nieuwe adres achter en wij regelen dat CosmoGIRL! voortaan in de brievenbus van je nieuwe huis valt. Wij ontvangen jouw adreswijziging graag uiterlijk drie weken van tevoren.

Waar kan ik mijn abonneenummer vinden?

Je vindt het abonnementsnummer op de adresdrager van het magazine.

Ik heb een abonnement cadeau gegeven, stopt deze automatisch?

Ja, alle cadeau-abonnementen stoppen automatisch.

Stopt mijn abonnement automatisch?

Nee, tenzij nadrukkelijk anders vermeld, alle abonnementen worden automatisch verlengd tot wederopzegging. Cadeau-abonnementen stoppen wel altijd automatisch.

Hoelang loopt mijn abonnement?

Wanneer je een abonnement neemt, ontvang je standaard het aantal aangegeven nummers. Daarna loopt het abonnement door totdat je deze zelf opzegt.

Wat is het opzegtermijn van mijn abonnement?

Na je eerste abonnementstermijn is jouw abonnement per maand opzegbaar.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Via het opzeggingsformulier kun je je abonnement opzeggen of bel naar de klantenservice via 088 - 49 49 104 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.30 uur).

Wat zijn de abonnementsvoorwaarden?

Het abonnementsgeld voor CosmoGIRL! dient vooruit te worden voldaan. Bij niet tijdige betaling kan het abonnement (tijdelijk) worden stopgezet en worden herinneringskosten in rekening gebracht. Een abonnement geldt voor de opgegeven periode en wordt nadien – behoudens tijdige opzegging – automatisch omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd. Binnen de eerste abonnementstermijn kan het abonnement alleen tegen het einde van de overeengekomen abonnementstermijn worden beëindigd. Opzegging dient in dat geval uiterlijk 1 maand voor verschijning van het eerste nummer van de nieuwe abonnementstermijn te gebeuren. Beëindiging van het abonnement na automatische verlening kan met inachtneming van het opzegtermijn van 1 maand. Abonneegegevens worden opgegeven in een database en kunnen worden gebruikt om je te informeren over abonnementen, aanbiedingen en andere producten van ZPRESS Young en/of haar partners. Indien je tegen dit laatste bezwaar hebt, kan je dat kenbaar maken via klantenservicecg@zpress.nl.

Wat zijn de contactgegevens van jullie klantenservice?

Onze klantenservice is bereikbaar via het contactformulier of via 088 - 49 49 105 (werkdagen van 09.00 tot 17.30 uur).

CosmoGIRL!

Hoe kan ik meedoen met de prijsvragen in het magazine?

Prijsvragen uit het blad worden verspreid over de weken op de website gezet. Houd dus de website in de gaten als jouw favoriete prijsvraag nog niet online staat. Om mee te kunnen doen moet je eerste een account aanmaken en het formulier mét het codewoord invullen. Het codewoord vind je in het blad, op de pagina van de prijsvraag.

Hoe kan ik een account aanmaken op CosmoGIRL.nl?

Als je een account maakt, kun je heel makkelijk stemmen op polls, reageren op artikelen en meedoen met prijsvragen. Via de registeren-pagina kun je eenvoudig een account aanmaken met je e-mailadres. Het kan ook heel eenvoudig via Facebook of Instagram: je drukt op de knop en geeft toestemming. Dan kom je automatisch terug op CosmoGIRL.nl en ben je gelijk ingelogd.

Wat zijn de huisregels op CosmoGIRL.nl?

We willen het op CosmoGIRL.nl heel gezellig houden, daarom hebben we even een paar huisregels opgesteld. Daar ga je je als good girl natuurlijk aan houden, maar stél dat je dat niet doet dan heeft CosmoGIRL.nl het recht om jou geen toegang meer te geven tot CosmoGIRL.nl. Dat wil je natuurlijk niet! Hou je daarom aan de volgende regels: 1. Je maakt geen reclame en plaatst geen spam. 2. Je maakt geen kwetsende of discriminerende opmerkingen. 3. berichten waarin reclame, spam of kwetsende opmerkingen staan worden zonder waarschuwing van CosmoGIRL.nl verwijderd.

Wat kan ik doen als ik zie dat iemand zich niet aan de regels houdt?

Dan kun je dat melden via het contactformulier. Geef ons ook even de link van het artikel door en dan gaan we op onderzoek uit.

Hoe kan ik anoniem reageren op artikelen?

Je kunt een reactie typen en vervolgens ‘Anoniem’ aanvinken. Je moet wel altijd ingelogd zijn om te reageren, maar je naam komt dan niet bij jouw reactie te staan.

Kan ik stage lopen bij CosmoGIRL!?

Helaas is er bij de redactie van CosmoGIRL! geen mogelijkheid om een korte beroepsstage te lopen of ‘een dagje mee te kijken’. Wel zijn we altijd op zoek naar redactionele stagiaires voor minimaal drie maanden met een HBO-opleiding richting media of journalistiek. Voldoe je aan deze eisen en denk je de tone of voice van CosmoGIRL! te pakken te hebben? Vul dan het contactformulier in.

Hoe kan ik contact opnemen met de redactie?

Via het contactformulier kun je content met de (web)redactie opnemen.

Webshop

Wat zijn de betaalmethoden?

Je rekent je aankoop meteen af en betaalt veilig via iDEAL.

Welke artikelen kan ik niet retourneren?

Onder andere tijdschriften, boeken en verzegelde producten. Kijk in de Algemene Voorwaarden voor alle uitsluitingen.

Wordt een bestelling van meerdere artikelen in 1 keer bezorgd?

In principe word de gehele bestelling in 1 keer bij je bezorgd. Mocht een artikel niet voorradig zijn, dan zullen we deze later naleveren.

Wat zijn de verzendkosten?

De standaard verzendkosten zijn €1,95.

Wie bezorgt mijn bestelling?

De bestellingen worden bezorgd door DHL. Buitenlandse bestellingen worden bezorgd door PostNL.

Ik wacht al 14 dagen, maar ik heb nog niks ontvangen?

Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier.

Waarom heb ik nog geen orderbevestiging gekregen?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging. Heb je geen mail ontvangen, kijk dan in je ongewenste mail. Het is ook mogelijk dat er iets is misgegaan met het invullen van je e-mailadres. Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestellingen worden binnen 7 dagen bezorgd op het opgegeven bezorgadres.