Need some inspiration?

Geen zin in chocolade of junkfood? Maar meer trek in een gezondere variant? Check de opties en maak je keuze.

1. Scoor ijsjeshouders en maak healthy ijsjes. Supereasy en niet minder lekker dan een cornetto. What to do: gooi je favo fruit met eventueel wat melk, yoghurt of honing door de blender. Doe het in een bak en zet het in de vriezer. Yum!

2. Maak deze lekkere popcorn met de recepten van Chicks Love Food. Good luck! 

3. De lekkerste dips maak je zelf. Wat dacht je van hummus, guacemole of bijvoorbeeld zongedroogde tomatenspread? Easy peasy. Heerlijk met een broodje of snackworteltjes en reepjes paprika. 

4. Wat moeten wij zonder food blogger Chanan? Ze postte al eerder het recept van broccoli-kaaskoekjes. Believe us: it’s worth a try.

5. Iets lekkers waar je geen moeite voor hoeft te doen? Wat dacht je van olijven? In zwarte olijven zitten vitaminen die goed zijn voor een gezonde en mooie huid. Olijven zijn ook nog eens goed voor je cholesterol en voor je ogen. 

6. Kies voor een bak aardbeien of druiven. Simpel en altijd lekker. Ja, ook als je het een keertje niet in gesmolten chocolade dipt. Wat trouwens geen slecht idee is, als je toch ineens zin hebt in een guilty pleasure ;-).

7. Rijg een schijfje buffelmozzarella met stukjes tomaat of met een half cherrytomaatje aan een satéprikker. 

Fotografie: Dewey Nicks.