Meer sporten een saai voornemen voor 2014? Niet met deze tips.

Erg origineel is-ie niet, het voornemen om meer te gaan sporten in het nieuwe jaar, right? Maar dat kan-ie zeker wel worden, als je maar nieuwe doelen bedenkt voor jezelf. Dus bu-bye drie-keer-per-week-naar-de-sportschool, hello YouTube fitness videos!

 

Met deze tips maak je sporten leuk, of nou ja, leuker ;).

 

1. Downward facing dog
Leer gekke, nieuwe yoga poses. Ook al ben je geen topsporter, iedereen girl kan leren op haar hoofd te staan. Ga naar de sportschool, vraag een proefles aan en wie weet ben je wel een yogatalent in de dop…

 

2. YouTube fitness queen
Kies de ene dag voor een ten minute work-out en de dag erna voor een heavy 40 minuten durende sportklus. Either way, kies elke keer voor een andere YouTube fitness video. Zo wordt je work-out niet saai en blijf je vanzelf sporten.

 

3. Racen
Geef jezelf op voor een marathon. Als je weet dat je over een paar maanden een flinke afstand moet rennen, daag je jezelf steeds opnieuw uit om een bepaald doel te bereiken. Maar wees wel lief voor jezelf en begin met een minimarathon in plaats van te trainen voor die in New York.

 

4. Outdoorsie
Ga voor een buitensport waar je normaal nooit aan zou beginnen. Skieën (wanneer er sneeuw ligt, of course), voetballen, basketballen – nodig je BFF’s uit en sporten maar!

 

5. Pak op, die halters
Ken je dat gevoel? Dat je in de sportschool bent, maar de krachttoestellen liever voorbij rent? Te moeilijk, te vaag, te zwaar. Nou, vanaf nu niet meer. Daag jezelf uit en kies voor een toestel waar je een tikkeltje nerveus van wordt. Word je alleen maar heel erg trots van! O, en die boys die veertig kilo liften, die zijn ook ooit begonnen met één kilo.

 

En als deze tips je niet helpen, dan doet Doutzen dat wel. Check de nieuwste campagnebeelden voor de Victoria’s Secret fitnesslijn.