Hot body alert!

‘Ik heb zo'n zin om te sporten’ heeft geen één beginner ooit gezegd, maar met de onderstaande zes tips ben jij binnen no-time een topsportster. Euh, of in ieder geval fit.

 

Plannen
Het is heel belangrijk dat je een sportplan maakt. Alle workouts moeten een doel hebben – ga je voor een nóg strakker lijf of beter conditie? Heb je een doel voor ogen, dan kun je daar een passend schema bij vinden; the key to results.

 

Voorbereiden
Gooi los, die spieren! Beginnen met een warming-up helpt de lichaamstemperatuur te verhogen en relaxed je spieren. Ready to go!

 

Hydrateren
Veel girls drinken niet genoeg water voor, tijdens en ná de workout. Genoeg drinken helpt jou om veel langer vol te houden. Drinken, dus. Uit een fashionable bidon, of course!

 

Sport BFF
Een sport buddy helpt je door de trainingen heen. Even helemáál geen zin meer? Jouw BFF motiveert je wel even.

 

Variatie is key!
Gebruik alle apparaten in de sportschool, ze staan er niet voor niks! Met variatie krijg je het beste resultaat. Verander jouw routine en challenge je body.

 

Eindelijk rust
Té veel trainen is weer een tikkeltje overdreven. En gevaarlijk. Genoeg chillmomentjes nemen is érg belangrijk. Zeven dagen per week door het bos rennen of vier kee per dag de crosstrainer gedag zeggen is een no-go.